Для організації повернення товару, клієнт має повідомити нас зручним йому способом: ● Написати листа на електронну пошту 5925544@i.ua ● Зателефонувати по одному з телефонів: +38 (050) 626-36 -98 Клієнт має надати деталі замовлення та причину повернення або обміну після чого ми надамо інструкції щодо процедури повернення. У разі підтвердження нами обміну чи повернення, клієнт має надіслати товар на ці координати:Київська обл. м. Бровари від. № 15 одержувач ПП"АЙРОН-ТРЕЙД" – код 35876193, отримувач Хорошилов В'ячеслав, тел. отримувача +380 (67) 126-94-31. Відшкодування коштів Після отримання та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми організуємо відшкодування коштів. Процедура повернення може займати до 7 робочих днів.
Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки при виконанні наступних умов
1. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин , сколів, потертостей та інших ушкоджень
2. Товар не збирався та не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
3. Збережено цілісність упаковки товару та вся його комплектація.
4. Збереглися ярлики, інструкції та виробничі маркування.
5. Надано товарний чек, специфікацію та/або накладну, квитанцію з оплати, що підтверджує факт купівлі товару в нашому інтернет-магазині.
Для повернення коштів споживач повинен мати при собі та повернути продавцю: придбаний товар, чек, накладну, договір, бланк замовлення. Поверненню не підлягає: знижені в ціні товари, зібрані або пошкоджені після покупки товари, (без упаковки/з порушеною упаковкою або вживані), товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення. Увага! Якщо товар індивідуальний, виготовлений під індивідуальні розміри і, який був обраний замовником, то цей виріб відноситься до переліку товарів додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172) а саме не підлягає поверненню.